Binnen 4 tot 8 werkdagen ontvang je je bestelling. Met de track-and-trace e-mail die we je sturen zodra je bestelling verzonden is, kun de uitlevering van je bestelling realtime volgen.

Je kan de informatie ook terugvinden in je account onder “bestelgeschiedenis

Maak je geen zorgen, we zijn bezig met je bestelling! Zodra de vervoerder je bestelling bij ons opgehaald heeft, ontvang je een track-and-trace e-mail. 

Helaas niet. Eerst wordt je bestelling aangeboden op het door jou aangegeven afleveradres. Als het na 1 of 2 pogingen niet lukt om je bestelling dáár af te leveren, wordt je bestelling naar een pakketpunt gebracht.  

Op de pakbon die bij je bestelling zit, kan je zien welke producten er uitgeleverd worden. Om beschadigingen te voorkomen worden producten soms apart verzonden. Het kan dus zijn dat er nog een levering naar je onderweg is. Staat een product niet op de pakbon? Dan was het helaas niet leverbaar. Het aankoopbedrag wordt dan binnen 14 dagen teruggeboekt op je bankrekening.

Je kan je winkelmandje vullen zoals gewoonlijk. Als je helemaal klaar bent en je winkelmandje opent, heb je de kans hier een actiecode toe te voegen.

Na het invoeren van de code klik je op het grijze pijltje rechts naast het tekstvak.

Dan wordt de bon ingevoerd in het winkelmandje en de korting verrekend.

Lukt het niet? Neem dan voordat je de bestelling plaatst even contact op met onze klantenservice.

We hebben algemene kortingsacties, die geldig zijn in onze winkels én in onze webshop. 

Web-only kortingsacties zijn alléén geldig in onze webshop. Dit geven we altijd duidelijk aan.

Heb je hier vragen over? Wij helpen je graag, neem even contact met ons op!

Alle up-to-date informatie hierover vindt je hier.

Sorry, op dit moment kan dat helaas nog niet. Maar wij werken er hard aan deze click-and-collect optie mogelijk te maken! Wil je je bestelling tóch ophalen in één van onze winkels? Neem dan even rechtstreeks contact op met de winkel van je keuze. Onze collega’s kunnen de producten dan voor je bestellen en apart zetten. Ze nemen contact met je op, zodra je bestelling binnen is.

Ja, dat kan! Maar alleen binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling. Neem contact op met onze klantenservice om de bestelling te annuleren. Zorg ook dat je in het bericht het klant- of ordernummer doorgeeft. Na 24 uur wordt je bestelling ingepakt en kunnen we deze helaas niet meer tegenhouden.

Nee, dat kan helaas niet. Zodra je je bestelling betaald hebt, kun je die niet meer wijzigen. 

Veiligheidsmaatregelen tegen Covid-19

Al onze winkels zijn gelukkig sinds 14 april weer open! De actuele openingstijden vind je hier. Bij de ingang wijzen we je op de geldende veiligheidsinstructies. Er kan helaas slechts een beperkt aantal mensen tegelijkertijd naar binnen. Om hier overzicht op te houden, vragen we iedereen ’n mandje te gebruiken. Deze mandjes desinfecteren we na elk gebruik. Om het 1,5 meter afstand houden te vergemakkelijken hebben we markeringen op de vloer aangebracht. Verder zijn onze kassa’s voorzien van plexiglas kuchschermen en vragen we je zoveel mogelijk met je pin of contactloos te betalen. Mocht je hierover nog vragen hebben: onze collega’s in de winkel helpen je graag!


Vanzelfsprekend voldoen wij volledig aan alle voorschriften en aanbevelingen van de diverse overheden, of het nu gaat om nederlandse, duitse of europese richtlijnen. Vaak gaan we zelfs nog verder in het nemen van voorzorgsmaatregelen. Je kunt bij ons bestellen zoals gewoonlijk, zonder aarzeling!
Uiteraard nemen we alle noodzakelijke hygiëne- en beschermingsmaatregelen om het risico op besmetting te minimaliseren. Zo hebben we bijvoorbeeld een teamgeoriënteerde operatie opgezet in ons distributiecentrum. Dit maakt het mogelijk om de afstanden tussen onze medewerkers extra te vergroten. Bij het wisselen van shifts hebben we een verlengde pauze ingebouwd, zodat onze teams elkaar niet kruisen. Je pakket wordt verpakt onder de hoogste veiligheidsmaatregelen. Na elke shift wordt ons distributiecentrum, inclusief alle in- en uitgangen, sanitaire voorzieningen en rustruimtes, volledig en professioneel gedesinfecteerd en gereinigd. Ook onze leveranciers,  vervoerders en distributeurs passen rigoreus alle strenge gezondheids-, hygiëne- en veiligheidsregels toe.
De gezondheid van onze medewerkers en onze klanten zal altijd de doorslag geven bij onze beslissingen.

De bezorger vermijdt fysiek contact bij het overhandigen van je bestelling. Je hoeft géén handtekening meer te zetten bij aflevering. De bezorger registreert je naam en achternaam. Als extra bewijs van levering geldt de opname van het gps-punt.


Deze online winkel bevat cookies voor een optimale weergave van onze website en om uw ervaring te optimaliseren. Zonder cookies is de functionaliteit van de online winkel beperkt. Klik op „OK“om cookies te accepteren. U kunt de cookies in de online winkel deactiveren door de instellingen van uw internetbrowser te wijzigen, dit brengt echter wel beperkingen voor de functies teweeg. Een gedetailleerde beschrijving van alle gebruikte cookies, evenals de bijbehorende links om uw gegevens af te schermen vindt u in ons privacy beleid.

 

OK